Header Ads

Design Bunting Biah Solehah

Design | Bunting

design bunting kempen biah solehah design bunting kempen biah solehah
[ Bunting Kempen Biah Solehah . 2' x 6']

Lama blog ni tak dikemaskini dengan hasil grafik saya yang tak seberapa. Belakangan ni asyik update gambar. Dah macam blog photography pulak. Padahal bukan photographer sejati pun. hee~

Dua bunting (disebut 'banting') kat atas adalah hasil tangan saya yang palinggggggg baru. Ada 5 bunting dan 1 banner sebenarnya tapi, cukup kut kongsi dua je kat sini? Segan nak upload semua. Simple sangat. *miaww*


Nota kaki:
*Kartun muslimah bertudung tu bukan saya punya tapi, Wan Muhd Ali yang baik hati bagi guna yang punya.

5 comments:

Powered by Blogger.