Header Ads

Kemalangan Telefon Bimbit


Semalam handphone saya kemalangan. Jatuh dan terhempas dengan kuat. Terus gelap skrin dia. Berlaku gegaran otak yang kuat barangkali. Mula-mula ingatkan handphone ni meninggal terus tapi bernyawa lagi sebenarnya. Buktinya lampu keypad menyala.

Masih boleh menerima panggilan tanpa mengetahui siapa yang menelefon. Buat panggilan pun boleh... yang jadi masalahnya, skrin dia gelap dah... tak nampak apa pun, macam mana nak mendail? Nak taip SMS, lagilah payah. Meraba-raba menaip. Adui!!! Kenapakah? Perlukah aku lepaskan handphone ni pergi? (macam terkait lak dengan entri wordless semalam).

So, sekarang nak buat apa kalau handphone dah jadi macam ni? Sudah sampai masa dapatkan handphone baru? Atau buat tak tahu?

12 comments:

  1. dh nazak tue.. bli yg baru jer larh.. hehe~

    ReplyDelete
  2. erm beli y baru tapi kalu de lebih kat uma pakai je..ce try tanye mak huhuhuh

    ReplyDelete
  3. @Nurzafirah Ilzan: ada cdgn beli jenis apa?

    ReplyDelete
  4. ntah larh.. xreti bab2 nieyh..

    ReplyDelete
  5. beli baru!!beli baru!!
    *demantrasi kecil-kecilan..haha;D..

    ReplyDelete
  6. kuang2 ! HP sy penah jadi mcm tu..xlame tu, okey balik..but, tukar baru lagi sonang ! ~~ =)

    ReplyDelete
  7. @Nurzafirah Ilzan: awak guna HP apa? :)

    @my name is A.Z.U.A: buat secara aman ye.

    @♥Aien Najwa♥: boleh ok balik selepas terhempas? berapa lama tu?

    ReplyDelete
  8. nice blog, follow blk jomwayangku.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. heheheheh is abt time oredy laaaaaa :p tukar tukar tukarrrrrr :p

    ReplyDelete
  10. pakai lah samsung atau nokia..okey punyelah..saya pakai samsung..dah 3 tahun..setiap bulan mesti jatuh..HAHAHA..tapi alhamdulillah..okey lagi

    ReplyDelete
  11. @ch000tz axoera: cuba meracun fikiran saya ea, nanti ditukar. buat masa ni pakai zaman batu punya dulu. hu3.

    @Eiqa Nur: sblm hp yg atas tu, pakai Nokia 3200, ada lagi hayatnya walaupun dah terhantuk banyak kali. Nokia hebat. he3. Thanx advice tu.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.