Header Ads

Design Disaster

#EC2PM

Banner ni baru saya buat sekitar jam 8.00 malam tadi. FYI, saya bukan Kpop lovers. thehehe. (Kalau korang Kpop lovers, klik gambar tu yep.)

First time guna fungsi animasi dalam Photoshop CS5. Simple gila animasinya. Tak lawa pulak tu! Takpelah, yang tu tak penting sangat. Tergesa-gesa buat. Korang dah tengok banner tu kan? Kan?

Perasan something tak? Ada yang tak kena kat design tu, perasan? 2PM senget? Bukan itu maksud saya, dorang memang 'senget' pun tu sebab saya bubuh senget camtu, yang lain... Perasan tak apa yang tak kena? Siapa dapat kesan?

10 comments:

  1. hrp maaf, saya dah berusaha sdaya upaya untuk mngesan.

    tapi malang, saya rabun dekat. tak dapat nak kesan. huhu !

    ReplyDelete
  2. @✿ cik pieQa ✿: takpe. next contestant, please. hee~

    ReplyDelete
  3. ejaan 'klik' ? sepatutnya 'click'. ;D

    ReplyDelete
  4. Tak perasan apa yg tak kena..ok jer ni..ye lah kot ejaan klik tu.. ^^

    ReplyDelete
  5. KPOP bukan pilihan kuuu!

    ReplyDelete
  6. tak dapat kesan la. aiyark ! heee

    ReplyDelete
  7. aiyoOOooo, dok berpinau mate ni haa nk godek2 tgk pe yg x kena tu. still xdapat, heeeeeeeuuuwwwww :(

    ReplyDelete
  8. DISASTER yang dikesan:
    'klik' sepatutnya dieja 'click'.

    (campur aduk bahasa dalam iklan tu. kena tolak markah tatabahasa macam ni.) hu3.

    jawapan monmon™ tepat sekali. bagus!

    ReplyDelete
  9. orgnye senget kot tp tuisan tak.

    ReplyDelete
  10. Aku tak berapa layan.. Tapi memang tak dapat disangkal lagi gadis Korea memang comel² belaka.. ;D




    *Kalau aku lebih suka utamakan bahasa ibunda kita. "klik sini", kan lebih mahal bunyinya tu.. hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.