Header Ads

Cuaca cerah

cuaca cerah, langit cemerlang

Hari ni cuaca cerah. Tiada mendung apatah lagi hujan. Ini cerita di tempat saya. Tak tahu pula di tempat lain. Mungkin mendung, mungkin hujan, mungkin bersalji. Siapa tahu.

Kadang-kadang ada jugak pada satu tempat boleh ada dua cuaca... Orang lain elok cerah tapi ada orang kelihatan 'mendung' je... Muram. Kenapa agaknya? Tegur-tegurlah mana tahu boleh cerahkan keadaan, kembali OK. ^_^

Kuliah hari ni OK. Santai dan tidak terlalu tertekan. Tugasan pun tidak terlalu berat. Berkongsi input secara santai dan bersahaja. Seronok dan bermaklumat. Muka semua cerah je, happy. ^_^


*Gambar ditangkap pagi tadi sekitar jam lapan sebelum pergi kuliah.

5 comments:

  1. tempat saya mendung. saya pun ikut mendung sekali.

    ReplyDelete

  2. hari ini macam biasa. langit cerah, matahari pon tidak segan silu. hati pon berbunga-bunga. ahha.

    ReplyDelete
  3. @miss no right: mood terikut cuaca? ada kaitan dgn entri terbaru?

    @miranadia: hati berbunga-bunga. weweettt. betul-betul cerah 'cuaca'... ^_^

    ReplyDelete
  4. kat kl petang jer hujan

    ReplyDelete
  5. cuaca hari ni baik.. tp selalunya waktu ptg hujan kat sini.. mood tgh siapkan asgnmnt.. lg2 hari ni xde kelas, smpt siapkan satu assgnmnt..yeay, alhmdulillah ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.