Header Ads

Kemunting Cina Belakang Rumah

Kemunting Cina @ Tapak Dara

Stok gambar lama. Sebelum ni rasa nak delete je tiap kali korek folder gambar. Kali ni ambil keputusan touch-up sikit, upload.

Snap di kawasan semak belakang rumah nenek setengah tahun lepas. Kawasan berpasir. Sekarang tempat tu dah jadi tempat bakar sampah. Tak mungkin dapat repeat semula kalau delete gambar ni .

Pokok bunga ni tak tinggi mana dalam dua kaki lebih. Belakang rumah banyak yang berwarna ungu dan putih. Takde yang warna merah jambu. Orang kata bunga ni ada satu lagi warna, biru - belum pernah jumpa. Kalau korang ada jumpa share sikit gambar. ^_^

2 comments:

  1. biasa jumpa yang merah jambu ni je, biru tu tak pernah jumpa lagi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.