Header Ads

20140901 Kuasa Buih

buih sabun, buih, bubble, soap bubble, giant bubble, monster bubble
20140901 Rasakan kuasa buih niiii....
Nikon D5100 | Tamron 70-300mm
230mm | f/5.6 | ISO-500

Lama tak update. Sehari dua ni gigih ubahsuai template blog ni, dengan harapan semangat berblogging kembali semula. Macam tukar susun atur dalam rumah jugak, bila ubah susun atur berseri sikit nampaknya, lebih ceria. Huhu.

Gambar anak buah kat atas sempena nak ambik 'semangat' dia bermain buih sabun gergasi-yang tengah viral sekarang.
Nampak semangat tu melalui ekspresi wajah dia. Macam itulah jugak semangat aku nak berblogging semula sekarang ni. Jangan main-main. Hahaha. Jangan semangat tu macam buih sudahlah; sekejap saja tahan di udara, sampai masa dia tersejat ke udara.

No comments

Powered by Blogger.