Header Ads

Keputusan Penuh PRU-13 Rasminya Belum Lagi

kira undi, PRU-13, blackout
Undi anda adalah rahsia - Gelapnya~
Dakwat kekal dah habis hilang daripada jari, keputusan penuh pilihanraya ke-13 (PRU-13) tak jugak selesai. Penat dah ni  menunggu. Kenapa lambat sangat tahun ni. Kiralah betul-betul. So, tak perlu nak kira berkali-kali, kan? Gopoh-gopoh buat apa sampai kena kira balik?

Tengok TV asyik berbual je. Tengok kat internet maklumat tak seragam pulak. Kejap sana menang, kejap tak jadi menang. Kejap keputusan sebenar yang belum disiar kat TV dah ada la apa la... Entah mana satu nak percaya ni.

Tadi buka web SPR macam lembab pulak. Ramai sangat kut yang serbu web tu? Bila nak tahu keputusan penuh pilihanraya ke-13 ni?? Mata dah macam panda dah ni..

3 comments:

  1. Patut la result lambat... thankz for the info...

    ReplyDelete
  2. tu ler ... tgk astro awani , jam 10.30 pun masih x de keputusan . Host pun dah sibuk jer tanya ... akhirnya saya tertidur sbb menunggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pasal. Letih menunggu, pastu nak kerja pulak paginya. haha.

      Delete

Powered by Blogger.