Header Ads

Biar Gambar Berbicara #31

basikal tepi pantai, pulau pinang, penang

13 comments:

  1. nice view! wahhhh kat mana ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pulau Pinang, tak jauh dari jambatan.

      Delete
  2. wahhh cantek lha.. gune kamera ape ni..

    ReplyDelete
  3. kat pulau pinang kn? o0, ibnu orang penang ya? bestnya petang2 naik basikal.. cantik view tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, Pulau Pinang. Saya pun fikir camtu masa nampak basikal yang tak tahu siapa tuannya. hihi.

      BTW, saya bukan orang Pulau Pinang. Saja singgah rehat sana masa nak jalan2 kat Perlis.

      Delete
  4. .mungkin itu pengangkutan utamanya untuk ke sana sini. hilang, kecewa dan berpenat lah empunya diri.

    P/s: eh ini macam dekat bagan ja kan? boleh lah shoot sesama wak. hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti nama tempat tu Cha tapi seingat saya lepas je jambatan Pulau Pinang. tak jauh daripada situ. Ngadap pulau Jerejak, kut.

      Delete
    2. oh salah tempat. bahahha

      Delete
  5. cantik...tiba2 teringin nak bwak basikal... :(

    ReplyDelete

Powered by Blogger.