Header Ads

Hinggap Sekejap

rama-rama hinggap sekejap


| Hinggap Sekejap |

Salah hinggap?
Mungkin.
Biarkan,
nanti dia 'pergi',
sama macam rama-rama,
singgah sekejap,
hidup pun tak lama.

p/s: sama macam perasaan itu.

11 comments:

  1. hinggap tiada hala tuju sehingga jumpa tujuannya di satu tempat itu.
    Kadangkala sesuatu tempat yang tidak diduga akan kita lalui, akan beri satu seribu kenangan :)

    Serius cantik. like :)

    ReplyDelete
  2. kadang kadang bila rama rama selalu sangat hinggap, akan membuatkan diri sendiri tak keruan. Kadang kadang perasaan tu diri sendiri yang tersalah tafsir ;)

    P/s : hihi

    ReplyDelete
  3. nice one.. byk erti dalam gambar tersebut.. betul, kadang2 sukar nak tafsir dengan perasaan diri sendiri... hurmmm..

    ReplyDelete
  4. terjatuh hati kat seseorang kah? hehehheheee...

    ReplyDelete
  5. p/s : tengkiu singgah www.jaakechik.com td, jaa dah follow sini jugak.... :)

    ReplyDelete
  6. ehemm mlibatkan perasaan pnulis ni..ngehngeh

    ReplyDelete
  7. Aah, kejap lagi dia pegi, menuju ke destinasi sebenar dia :)

    ReplyDelete
  8. Mesti Ibnu sedang mengalaminya kan? hehe.. betul tu kadang perasaan nie datang dan berlalu pergi.. yang penting jangan tersalah hinggap nanti merana diri. :)

    ReplyDelete
  9. kdg2 kita singgah skjp ke destinasi yg x sptutnya. mungkin sesuatu kejayaan tu akan ambil masa yg lama, sbb tersalah pilih jln. ;)

    ReplyDelete
  10. Tersurat dan tersirat nih. hehe.
    Perasaan apekah ??
    Huhu . (buat2 tak tahu) :P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.