Header Ads

Monolog Hati

rendah diri, malu, bunga rumput
*Sony Cyber-shot DSC-S700

R: Tak nak cuba? Solo tu. (sambil kepala mengarah kepada satu susuk tubuh di hadapan)
I: Err...

Kelu.

Tidak tahu respon bagaimana harus diberi. Itu satu cadangan atau sekadar usikan? Perlu atau tidak luah apa yang bermain dalam fikiran? Tergantung. Kembali fokus kerana pensyarah ada di hadapan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Layakkah aku?

.
.
.
.
.

9 comments:

  1. jeng3 .. apekah itu ?? hehe :)

    ReplyDelete
  2. @Yasmin Aris: jeng3 itu efek bunyi yg mendebarkan!!! :p

    ReplyDelete
  3. kalo kuang3 untuk ape pulak.. hehe

    ReplyDelete
  4. mcm bunyi suprise jer...cepat laa update entry!!!

    ReplyDelete
  5. tak cakap kang melepas.. heheh.. slam kenal buat empunya blog.. jln2 dr blog Cik Tyra Lee & terus follow ur blog.. feel free to visit n follow me at http://aetyhasteja.blogspot.com/
    TQ ^_^

    ReplyDelete
  6. @Aety Hassan: hehe, segan itu sangat tinggi la pulak, kan?

    ReplyDelete
  7. segan itu semua orang ada bro.. tak salah kalau beranikan diri untuk mencuba.. ^_^

    ReplyDelete
  8. amboii.. blom cbe blom taw lg tuu.. hehe

    ReplyDelete
  9. ala rugilah yang kat depan tu solo tau :P kang melepas tau.. hik3

    ReplyDelete

Powered by Blogger.