Header Ads

Biar Gambar Berbicara #27

Wah, seminggu tak update. Sibuk. Tak boleh tulis banyak-banyak sbb hari ni Wordless Wednesday. Gambar yang bercakap. :P

minimalist yellow, socket


13 comments:

  1. nice beb!

    p/s: rindu nak amik gambar. huuu

    ReplyDelete
  2. apa ya disebalik gmbr ni?
    suis rosak ke? tp nmpk mcm elok je?

    i can't tell.. hehe ;)

    ReplyDelete
  3. @LoveBug: Thanx, Cha. Ni pun cuba gak cari masa shoot something. Sibuk, sbb tu shoot benda yg ada sekeliling je.

    @Secrets of A Teenage Girl: Ha, ha... Apa yg awak nampak itulah cerita dia. Ngee~ First time shoot konsep 'minimalist'.

    ReplyDelete
  4. gambar tu ckp ap?xdgar pom dia ckp...hehehe

    ReplyDelete
  5. Ada dia cakap, tapi tak guna mulut. Dia guna bahasa isyarat. hu3.

    ReplyDelete
  6. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete
  7. xpaham bahase gambo . huhuh

    ReplyDelete

  8. plug rosak lettew. btw, dah beli kamera tapi bukan samsung galaxy yg diidam-idamkan la...

    ReplyDelete
  9. rumah br nk psg wiring ke? hihi

    ReplyDelete
  10. @Yasmin Aris: Tak faham takpe, kena belajar. hee~

    @miranadia: hehe.. beli kamera apa agaknya, mesti canggih.

    @haz: wayar dah lama ada kat situ.

    ReplyDelete
  11. plag dia hilang? hah! tak faham. haha --'

    ReplyDelete
  12. @nabila:Itu salah 1 soalan yg bermain dlm fikiran saya masa snap. ^_^

    ReplyDelete

Powered by Blogger.