Header Ads

Tak Pandai Bowling

kasut bowling, main bowling
Siapalah saya berbanding kalian.


Terima kasih yang belanja bowling semalam,
saya memang tak reti main,
sungguh,
nombor bola pun tak tahu,
markah tak reti nak kira,
kasut lain macam rasa,
gaya lontar entah apa-apa.

Menang?
Kebetulan kut...
memang tak reti,
sungguh!
main lontar je,
sesedap rasa.


#tangan macam nak tercabut ni. Guna bola hijau. Nombor, 12 kut?

7 comments:

  1. nasib menang gak,, belogisam ary 2 kalah lawan dengan ipar,,

    ReplyDelete
  2. kasut bowling nombor 4??
    kecik nyer kaki..
    hehheehhee

    ReplyDelete
  3. bestnya bowlinggg!!! lama tak ada match dengan kawan!!! uhukk

    belanja saya bowling wak.kohkoh

    ReplyDelete
  4. Samalah tak pandai main bowling..asyik masuk longkang je kalau main..!

    ReplyDelete
  5. Wow! Nice blog here! Jom view saya juga!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/11/urban-street-winter-photoshooting.html

    ReplyDelete
  6. @beloGIsam: Hebat lawan hebat mesti kena ada yang kalah. tak boleh menang dua2.
    @farah noorlin: Ni tanda orang hebat main bowling ni tau saiz kasut.
    @LoveBug: Tak reti camne nak berurusan kat kaunter. Tak tahu apa istilah bowling ni.
    @MarliaMarble: Memang kena baling masuk longkanglah. Siapa jatuhkan 10pin sekaligus kan dia bagi "X"? Salah maksudnya. :p

    ReplyDelete
  7. wow.. bestnyaa dapat main.. btw syaza pun baru penah main skali.. main dua game.. game pertama semua masuk longkang.. hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.