FB Fanpage Jadi Timeline

Assalamualaikum, readers. Korang sihat? Maaflah sebab jarang update blog ni belakangan ni. Sibuk? Sedikitlah... sampai tak sempat update blog ni. Blogwalking pun kat beberapa blog yang saya selalu singgah. Yang lain tu nanti saya singgah, yep. Korang tinggalkan je jejak, insyaAllah saya jejak semula bila ada masa.

Baru-baru ni saya ditugaskan untuk update laman web tempat saya bekerja, walaupun tak berapa pandai bab tu. Dikatakan pandai sikit daripada orang lain sebab tahu buat maintenance dan format komputer. Pasal blog ni, dorang tak tahu kut kewujudannya? Entah. huhu...

Web tu berasaskan Joomla. Habis meraba sana-sini sebab tak pandai guna. Dengan takde panduan, takde manual... main belasah je. Lainlah kalau blogspot jadi mediumnya, senang sikit nak handle. Tahulah juga mana nak raba kod HMTL dengan CSS. hee~

Sebut pasal layout, layout Facebook Fanpage dikhabarkan akan bertukar wajah bermula 30 Mac 2012. Bertukar kepada versi yang paling mengarut di alam semesta iaitu versi.... TIMELINE...! Read my lips... TIME-LINE....! Wargh, seriously tak suka!!! TAK LAWA! -__-"

Preview untuk admin - FB Fanpage akan bertukar wajah.

Korang yang ada Fanpage kat FB camne, suka dengan berita tu? Ke saya sorang je yang tak suka? huhuhu.

Post a Comment

5 Comments

  1. alah...mau deactive trs kalo timeline..hehehe

    ReplyDelete
  2. Alahai...... Fb is no longer exist in my life lah babe..... Sabah dislike! Hahaha

    ReplyDelete
  3. nasib baik mas xde fan page..hihihi

    ReplyDelete