Header Ads

Spontan

Kalau kau nak mati, pergi mati sorang-sorang.
Jangan seret orang lain sama.
Jangan mudaratkan orang lain jugak!
Kau suka,
Aku tak suka. Kami semua tak suka!
Pergilah jauh-jauh sana!
ASAP!


-ibnuismaini

14 comments:

  1. let me guess it... rokok ..!

    ReplyDelete
  2. Rokok kot..
    Rokok membahayakan kesihatan..^^

    ReplyDelete
  3. i think rokok jugak nie.
    memang dah takde benda laen dh. heee

    ReplyDelete
  4. pegi la jejauh asap kete,asap kilang,asap lori A.S.A.P!! :)

    ReplyDelete
  5. @Anis Syafiqah, @LiLy @ MumMyQiStInA & @m!3yr4h_LolLy: hehe.. katakan TAK NAK!

    @BABY(MAMA AMANA&ARIEF): marah 'pencemar2 udara' di tempat awam.

    @afzalsukasuki: yes, ASAP! double meaning. hee~

    ReplyDelete
  6. hurmmm ayat terakhir, pergilah jauh2 sana. as soon as possible..hehhehe...

    ReplyDelete
  7. say NO 2 rokok...p saner..men jauh2...:P

    ReplyDelete
  8. Katakan tidak pada rokok!
    Mmg betul pun.Orang yang hidu lagi bahaya dari yg menghisap.=.=

    ReplyDelete
  9. urrrrkkkkk >_< masih takleh nak benti :(



    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/111111-nyah-kau-november.html

    ReplyDelete
  10. aii,..marah nmpk...haha

    like u!!!gaga

    ReplyDelete
  11. kan2??asap mmg membunuh,especially org di persekitan yang lebih berisiko~

    ReplyDelete
  12. @ChaCha: Ayat terakhir yg double meaning.

    @::Wardatul Shauqah:: & @zareliqa afiqa: Katakan TAK NAK. Rokok membunuh.

    @c'axoera: Nak berhenti kena pelan2 plus keazaman yg kuat.

    @TwIstiEs*meSti Mau*: Geramlah. >:)

    @eja: Kasihan orang sekeliling macam kita2 ni, kan?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.