Header Ads

Spontan #2

Spontaneous Thursday | Kita Idola

Budak-budak suka tengok kita;
baik kita dia ikut, buruk kita pun dia ikut.
Sebab apa? Sebab kita IDOLA.
Perbuatan kita jadi ikutan.
Kita jadi TELADAN, tahu?

17 comments:

  1. sebab tu melentur buluh biarlah daripada rebung.
    :)

    ReplyDelete
  2. so, mari lah kite ramai2 tunjukkan sifat positif . heee ;)

    ReplyDelete
  3. saya dh lama tahu..
    thanx for remind..

    ReplyDelete
  4. baru tahu ni.sy ni idola kecil pada dorang la ye?

    ReplyDelete
  5. yup. betul to.

    kalau kita buat benda pelik2 pun dia ikut. hehehe

    ReplyDelete
  6. baeeeekkk pak camat! saya tahu hehehe



    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/spontaneous-of-sayings.html

    ReplyDelete
  7. Ya. Betul tu saya sokong..

    ReplyDelete
  8. kalo xde idola nk tiru spe?

    ReplyDelete
  9. Betul2.Budak2 suka ikut apa yg kita buat. :)

    ReplyDelete
  10. budak2 ni macam span..senang serap..

    ReplyDelete
  11. Yang tua2 ni pun kekadang ikut perangai macam budak2 gak, hmm... :-)

    ReplyDelete
  12. saya adalah idola kecil yg sebenar :D

    ReplyDelete
  13. jadi orang baill.. ngeh4

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.