Header Ads

Biar Gambar Berbicara #8

staring

20 comments:

  1. budak tu fikir "apa rasa hisap rokok ni, macam best je." hahaha

    ReplyDelete
  2. budak tu cakap "pakcik ni kot ye nak mati pon, pi la jauh2 ckit" :P hahaha

    ReplyDelete
  3. ish ish ishhh,
    tak suke lelaki merokok!

    ReplyDelete
  4. ke budak tu baru pas kena marah heheheh

    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-11-wild-captured.html

    ReplyDelete
  5. mungkin dia pernah tgk iklan larangan merokok..tapi pelik ada org yg boleh rokok

    ReplyDelete
  6. siapa yg isap rookok 2 bek behenti sekarang

    ReplyDelete
  7. mendosa taw mencuwi gambar orang kah kah kah kah...!!! D5100 ajerr :D

    ReplyDelete
  8. kesian budak tu

    tak suka asap.

    ReplyDelete
  9. errr..pakcik niy memang bawak kepade pencemaran udare lah

    ReplyDelete
  10. kesian budak tu terpaksa hidu asap rokok..

    ReplyDelete
  11. @NZ Diaz: Macam best? Kalau tak best, takkan orang hisap, ek? hu3.

    @faizlaster: budak tu tgk teladan orang dewasa, merakam data & mentafsir ikut keupayaan akal sendiri yg terbatas.

    @c'axoera: Ch000tz kena marah mcm tu la ea? ha3.
    @c'axoera: mencuwi gmbr ch000tz takpe sbb dia suka jeleskan org. jeles, tau. ha3. gurau.

    @afzalsukasuki: Budak tu jadi kompius, yang mana betul.

    @Yasmin ♥, @LaLa, @Nurul Iman Rosman, @cerita best, @Lea Isnawi, @♥AienNajwa♥, @LiLy @ MumMyQiStInA, @Dalila Hamid : Sayangi anak-anak dan kanak-kanak. Jgn biar mereka terkeliru. Thanx korang yg komen ni. Nak tekan LIKE takde butang LIKE pulak. he3.

    ReplyDelete
  12. kesian budak tuh. pelik dia.

    ReplyDelete
  13. masyaAllah...kesian budak tue..ibnuismaini amik sendiri ke gambar 2...cantik la..teringin nak pandai ambik gambar cam 2

    ReplyDelete
  14. @Cik tikah: Dia hairan dan keliru.

    @Cik Aya: Kesian kan? Sebelum saya snap, 3 perokok berhampiran dia. Snap sendiri gambar tu tapi taklah pro mana. Thanx, ya.

    ReplyDelete
  15. nice post visit me back!!!http://animexited.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Contoh yang tak baik dan sudah pasti memberi kesan yang juga tak baik kepada semua lebih² lagi kepada budak kecik..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.