Header Ads

Biar Gambar Berbicara #11

Hmm?

16 comments:

  1. Kalau Nak Tau..,Camtue La Care Elak Daripade Kene Air..,

    ReplyDelete
  2. klo kete yang buat gitu...sian...huhuhu

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. @iwan_redzuan tapi kalau wat cam tuh cam bahaya jer... sbb mcm tak stabil jer...

    ReplyDelete
  5. @Muhammad Naqib, @iwan_redzuan: sambil elak, sambil cuci tayar. :P

    @eMMa cahaYa Qaseh: Jgn tiru aksi ini di rumah.

    ReplyDelete
  6. @Ibnuismaini Ismail terutama sekali, tayar yang kena taik lembu! hahaha! :)

    @eMMa cahaYa Qaseh kalau tak berhati-hati, tu yang jadi tak stabil tu.

    ReplyDelete
  7. rempit btl la...

    heehee...ada gaya lak..

    ReplyDelete
  8. ni ada bakat jadi stunt man. heheh. :D

    ReplyDelete
  9. hahah kes mengelak kaki seluar basah.hahah<<berpengalaman

    ReplyDelete
  10. nie memang betul2 berhemah. dekat air jugak dia lalu. aduh. heee

    ReplyDelete
  11. heheheeh mmg terbaekk :D hehehe

    ReplyDelete
  12. keh2 selalu nengok mamat terkangkang bawak moto camtu time ujan2 ni :P

    ReplyDelete
  13. Begitula nasib penumgang motosikal..

    ReplyDelete
  14. hahahaaa...dkna pernah buat aksi macam nie satu ketika dulu..

    waktu zaman sekolah p pusing kampung :p

    ReplyDelete

Powered by Blogger.