Nuffnang: Dashboard Sudah Sembuh

Alhamdulillah, dashboard Nuffnang saya sudah kembali pulih. Tiada codes yang pelik-pelik lagi macam sebelum ni. Tadi siang saya check belum pulih, sekejap tadi check semula dah ok. Syukur!

Disebabkan masalah yang berlaku, beberapa hari ni saya tak dapat semak target harian saya sudah tercapai atau belum. Maklumlah blog saya ni belum famous macam blogger otai luar sana yang pengunjungnya riban-riban, jadi kena semak selalu. Tengok ayat tu, siap ada 'belum famous', ada hati nak famous gak tu. hehe...


Bacaan yang rendah sangat, dan tak mencapai target harian. Antara rekod buruk kut sepanjang kembali semula berblogging ni? Takpelah, nanti dah famous, apalah sangat rekod ni kan? hehehe. Nak jugak tu~ Apa pun, 12 Nov pengunjung meningkat, sebelum menjunam semula. Sebab apa? Sebab entri SINI kut? Walaupun tak ramai komen tapi rupa-rupanya mendapat sedikit perhatian para bloggers. :)

Satu lagi! Satu lagi sebelum saya tamatkan entri kali ni. Sepanjang tak boleh buka sana-sini kat dashboard Nuffnang saya tu kan, ada buffered earning yang masuk, tau. Dua BE baru setakat ni. Syukur. Terima kasih, Nuffnang.

BE terbaru - amaun terpaksa disensoredkan supaya tak jadi bahan gelak orang. ahaks.

So, readers yang baik hati di luar sana, ringan-ringankan sikit tangan tu usyar2, klik2 iklan Nuffnang yang ada kat blog saya ni yep? thehehe...


Post a Comment

6 Comments

  1. nape xleh nak taip kat shoutmix tu?

    ReplyDelete
  2. @LaLa: Error sementara je, agaknya. Dah boleh, kan?

    @Cik tikah: Sama masalah macam dashboard saya? Ada rujuk pihak Nuffnang tak?

    ReplyDelete
  3. leh la rasta belajar cam ner nak dapat buffered nie....
    rasta baru lg dgn si nuffnang nie...
    Rasta Ronda semua sahabat
    Rancangan Konvoi Ke peneng
    Semoga Ceria dan senyum selalu
    Thanks visit my blog....

    ReplyDelete