Header Ads

Kenapa boleh terpancut?

Ini adalah sebuah catatan beremosi,
yang tak berapa nak emosi ayatnya...
Bukan entri jiwang,
Bukan entri lain...
Bukan, bukan...


Korang nampak apa yang sedang berlaku dalam gambar tu?
Nampak tak?
Kalau tak nampak....
kita tengok dari sisi yang lain pulak.




Sekarang sudah nampak?
Angkara siapa sampai paip tu memancutkan air?
Korang tahu siapa punya kerja??
Kalau tahu meh bagitahu sikit...
sqwazdafteasdgfsdgt**

Sebab apa boleh jadi camtu?
Ada siapa-siapa tahu?
Ada penjelasan saintifik?


Nota:
-Baru balik dari jenguk rumah kat Taman Melaka Baru. Rumah tu takde siapa duduk, sesekali je balik jenguk. Air memancut-mancut keluar dari celahan sambungan meter. Macam ada orang buat something kat meter tu tapi tak pasti sebab sebenar kenapa tiba-tiba boleh jadi macam tu selepas rumah tidak dijenguk untuk suatu tempoh yang agak lama. Haish... -__-"

11 comments:

  1. angkara manusia yang tatau erti tanggungjawab. sangat membzir kan.

    ReplyDelete
  2. ye betul cik pieQa, rasa nak lempang je tapi tak tahu nak lempang siapa ni... :P

    ReplyDelete
  3. ~err..tak bertanggungjawab betul..mesti dulu2 tak belajar sivik..hehe :)

    ReplyDelete
  4. biasa la tu.. tiada barang yg kekal lama kan...

    ReplyDelete
  5. angkara khianat atau bocor sebab karat?

    ReplyDelete
  6. terpancut sebab bocoooooooq heheh

    ReplyDelete
  7. memang lama dah pancut tu..ish.ish...xkan dorang senyap jer..emm

    ReplyDelete
  8. @BlueiceButterfly: dulu sivik takde dlm silibus kut?

    @Jalanan Hamba: yup, betul. tiada yg kekal melainkan Allah. :)

    @roha: tgk fizikal mcm kerja org tp tak pastilah, mungkin dah nk rosak kan.

    @ch00tz axoera: tak bocor, sambungan dia renggang.

    @nang.it86: ms jenguk rumah tu, pili utama mmg tutup, takde air terpancut. tp bila kita 'on' baru dia terpancut2.

    ReplyDelete
  9. mmmm~yg penting manusia yg x bertaggungjwb yg buat...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.