Beg laptop baru

Beg galas laptop saya sudah sangat lusuh. 3 tahun bersama saya ke mana sahaja sedari awal menjejak kaki ke bumi anbiya' ini. Sudah sampai masa dapatkan beg baru untuk Acer Aspire 4730Z ini.

Acer, Aspire, laptop, widescreen
[Acer Aspire 4730Z]


Beg jenis bimbit, galas sisi atau sandang belakang?
Prefer beg jenis sandang belakang; mudah untuk saya bergerak ke sana-sini. Maklumlah, selalu berulang-alik Tanta-Cairo.

Tempat sasaran?
Technology Mall, Nasr City, Cairo. Tak banyak pilihan jenis beg yang saya inginkan, pun begitu dapat juga rembat beli sebuah tempoh hari, sehari sebelum Aidiladha.

backpack, laptop, port designs, beg galas, beg sandang, beg laptop
backpack, laptop, port designs, beg galas, beg sandang, beg laptopbackpack, laptop, port designs, beg galas, beg sandang, beg laptopbackpack, laptop, port designs, beg galas, beg sandang, beg laptop
[Port Designs - Aspen II]
Inilah dia rupa beg yang baru saya beli.



Simple dan besar. Selain boleh memuatkan laptop dan aksesori lainnya, ada banyak space untuk pakaian. Siap ada raincover, fluorescent pula tu. Walaupun mungkin fungsi ini tidak akan digunakan di Mesir kerana jarang sangat hujan (seolah-olah tidak turun hujan langsung) tapi boleh saja dimanfaatkan raincover tersebut untuk kegunaan lain; guna apabila berulang-alik Tanta-Cairo di malam hari. Safety. hee~


Antara keluaran jenis lain Port Designs:




Kalau dapat satu lagi beg atau case laptop jenama lain seperti di bawah ni best juga, kan? DESIGN cantik menarik kau memang da bomb. Rambang mata dibuatnya kalaulah ini semua berada di setiap premis di Technology Mall, Nasr City, Cairo.









Post a Comment

3 Comments

  1. Like.
    Mengidam nak beli satu juga.
    Prefer yang sandang belakang sebab selesa bila bawa dan balance. Tp macam leceh pun ada..huhu

    ReplyDelete
  2. @pelitaTergantung kepada kegunaan dan keselesaan kita. Buat pilihan dengan bijak. ;)

    ReplyDelete