Sebuah Pendahuluan

++Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, ahlan wa sahlan.

Sebagai pendahuluan, atau mungkin lebih tepat sebagai makluman... ini bukanlah 'rumah' pertama saya dalam dunia maya ini. Mohon maaf pada mereka yang mungkin tercari-cari 'rumah' baru ini. Semoga kalian bersabar dengan kerenah 'tuan rumah' ini. *smile*.

Pertama-tamanya suka diingatkan ini adalah blog peribadi. Tidak ada niche yang tertentu, melainkan tempat melepak untuk menempatkan catatan sebuah kehidupan.

Apa yang akan saya muatkan dalam blog ini?

[1] Hasil kerja tangan saya (beginner)
[2] Tips komputer yang dirujuk daripada pelbagai sumber.
[3] Tutorial grafik.
[4] Artikel Islamik yang diambil daripada pelbagai sumber.
[5] Catatan dan pandangan peribadi.


Kalau ada di antara catatan saya mengguris hati sesiapa, saya mohon maaf... Itu hanya pandangan peribadi. *smile*


Akhir kalam, yang baik itu datang daripada Allah, yang buruk itu pula datang daripada kelemahan diri saya sendiri.

Sekian, salam blogging dari saya,
Ibnuismaini.

Post a Comment

0 Comments