Header Ads

Tag MSMB



Hari ni penat, tapi taklah sepenat mula2 jaga kantin tempoh hari. Sengal2 otot pun beransur hilang, dah mula biasa dengan kerja2 di kantin agaknya. Sakit pinggang pun tak terasa sangat dah. Berat badan, adeh... belum nampak gaya mahu turun. 10kg lebih berat berbanding setahun lepas. Hadoi, pening! Selalunya kalau aku sibuk & penat aku akan kurang makan. Kadang2 malas, kadang2 terlupa. Makan pun boleh terlupa. Huhu. Ni dah beberapa hari kurang makan berat badan camtu gak. Kritikal ni. Takkan nak kena makan pil plak? Hahaha. Lupakan dulu cerita2 kat kantin, buat simpanan sendiri je. :D

So.
Gambar kat atas tadi tag untuk program sambut pelajar baru. Hasil kerja tangan aku yang tak seberapa. Tak jadi urusetia pun, sebab aku kat Malaysia mereka kat Mesir. Tag ni juga tak digunakan dalam program tu, saja reka buat simpanan sendiri. Manalah tahu lain kali nak guna, kan? Simple je. Kenapa berunsurkan warna hitam? Macam menyeramkan je? Ahaks.

No comments

Powered by Blogger.